piątek, 4 sierpnia 2017

Ziołowy ideał - Kringle Rosemary - recenzja

Zapach ziół to kolejna idealna propozycja na okres przejściowy między latem a jesienią (zaraz, zaraz... Ale jaki okres przejściowy?? Jest lato! :D). No tak! Jak za oknem i grzeje upał, ale też nie jest jeszcze wystarczająco jesiennie na wyciągnięcie otulaczy - pomyślcie o ziołach! Mięta, rozmaryn, bazylia czy nawet tymianek - takie zioła znajdziecie także w świecach zapachowych, m.in. w Kringlach



Resemary Kringla jest moim absolutnym, niezdetronizowanym dotychczas faworytem z kategorii zapachów ziołowych. To przez leśny, lekko żywiczny aromat i świeżość. Nie mam tu jak rozpisać się o złożoności tej kompozycji - to czysty aromat rozmarynu. Jest autentyczny jak świeże gałązki roztarte w rękach. To jeden z zapachów na  które mąż powiedział: "O. Takie zapachy możesz palić." - to naprawdę rzadkość!

Za co go lubię?

Zapalony w jadalni lub w kuchni w żaden sposób nie gryzie się z codziennymi zapachami przyrządzanych przez nas potraw (czego nie można powiedzieć np. o zapachach prania czy typowo perfumeryjnych kompozycjach). Tylko że Rosemary to nie tylko zapach do kuchni - wspaniale sprawdza się u mnie w salonie czy pokoju wypoczynkowym. Mówi się że rozmaryn posiada właściwości przeciwdepresyjne, uspokajające i antystresowe. Mogę potwierdzić, że zapach rozmarynu działa na mnie kojąco - nabieram ochoty na relaksującą chwilę z książką, eksperymenty kulinarne i długie, wieczorne spacery.

Rosemary to idealna świeca do palenia w jadalni lub w kuchni.

Moc w świecy jak to u Kringla - nigdy się nie zawiodłam. Najbardziej lubię go palić w jadalni, bo to miejsce łączy się u mnie z kuchnią i salonem. Zapach wędruje na całe piętro i "wchodzi" po schodach na górę. 


Jeśli boicie się czystego, ziołowego rozmarynu, spróbujcie ten w zestawieniu z cytryną Rosemary Lemon (link). Przeważa w nim cytrynowa nuta, ale też jest godny polecenia... A tak poza tym to się nie bójcie! :)

Rosemary był w zeszłym roku w moim TOP 5 zapachów Kringle Candle. Miałam dłuższą przerwę, wróciłam do świecy i nic się nie zmienia w tej kwestii. Dla mnie to idealny zapach do palenia o tej porze roku. Z czystym sumieniem Polecam!

Jakich zapachów z ziołami w roli głównej próbowaliście? Dajcie znać w komentarzach :)

Przydatne linki:

0 komentarze:

Prześlij komentarz