niedziela, 9 lipca 2017

Yankee na jesień 2017 - Warm Cashmere & Autumn Glow

Już pod koniec lipca w sklepach powinna się pojawić nowa, jesienna seria Yankee Candle, w której skład wchodzą zupełnie nowe zapachy: Warm Cashmere, Autumn Glow, Vibrant Saffron oraz Mulberry & Fig Delight. Przy okazji zamówienia na swoje ostatecznie świece z UK (z tego wpisu), dorzuciłam dwa pierwsze - tu widziałam największe prawdopodobieństwo zakupu dużej świecy. Dlatego właśnie mogę Wam coś więcej powiedzieć o nich jeszcze przed premierą. 


Warm Cashmere

Kaszmirowych zapachów jest całkiem sporo u różnych producentów, ale zupełnie szczerze Wam powiem, że jak na razie nie próbowałam ładniejszego koszmiru niż ten właśnie, Yankowy. Przede wszystkim zapach jest pięknym otulaczem. Ma w sobie ogromną dozę kremowości, przypomina mi jakiś krem dziecięcy. Jeśli miałabym porównać go do czegoś obecnie istniejącego w ofercie, to kojarzy mi się trochę Angel's Wings, bez specyficznej dla niego dużej dozy słodyczy. Zastanawiałam się czy Warm Cashmere będzie podobny do wycofanego Cozy Sweater, jednak są to zupełnie inne zapachy (cozy sweater jest bardziej perfumeryjny i ciężki). Warm Cashmere to piękny zapach, zwłaszcza do sypialni, do palenia od rana do wieczora.
Nie mam żadnej wątpliwości, że ten zapach skradnie serca, jedyne czego się obawiam to jego moc w dużym formacie - w wosku nie zabił, a ze świecami ostatnio tym bardziej różnie bywa... 

Autumn Glow

Ogromne nadzieje wiązałam z tym zapachem. Wszystkie zapachy z glow w nazwie ostatecznie lądują w moich rękach. Liczyłam na perfumeryjny, ciepły zapach. Pierwsze wrażenie - tak! Ładny, perfumeryjny. Skoro perfumeryjny, to automatycznie mam bardzo utrudnioną sprawę, bo nie jestem w stanie go Wam opisać. Jednak coś mi przypominał, a ciemnofioletowy wosk tym mocniej to sugerował. Czy my się już znamy..?


Autumn Glow na pierwszy, suchy niuch przypomina mi jeden z najbardziej porządanych i niedostępnych zapachów Yankee Candle - Whiskers On Kittens, czyli słynne koty. Nie są to bynajmniej bliźniaki - to rodzeństwo, można powiedzieć, że Whiskers On Kittens to dużo starsza siostra. Moim nosem - ładniejsza siostra, dużo ładniejsza. Pomimo wyraźnych cech spólnych, zapachy się od siebie różnią. Whiskers On Kittens jest bardziej kremowy, piżmowy, pudrowy, elegancki. Autumn Glow według mnie nie ma w sobie tej ekskluzywnej iskry. Wydaje się być mniej przemyślany, trochę jakby tańszy, mniej aksamitny, bardziej "drapiący" i ostry. Ale kurcze, może nie jest tak zajefajny, ale nadal na sucho jest ok! Więc palimy.

Odpalam w kominku. W największym pokoju w domu. Testowałam wersję w wosku i muszę przyznać, że to jeden z najmocniejszych wosków Yankee z jakim ostatnio miałam styczność. Po piętnastu minutach mam ochotę zgasić. Wychodzą z niego małe demony, specyficzne nuty, które drażnią mój nos. Nie tylko nos - za chwilę drażnią też moje gardło. Dusi, męczy, dziad opanował już cały dom. Ostatnio taki efekt miałam przy paleniu Linden Tree. Powinno być miło, a jest intensywnie, ostro i drapiąco. Jak się domyślacie, plan na zakup świecy legł w gruzach.
Niewykluczone, że świeca nie będzie tak drażniąca jak wosk. Możliwe że jeszcze zrobię podejście do sampla. Możliwe też, że Was nie podrapie - są zwolennicy np. Linden Tree, kiedy ja nie jestem w stanie z nim wytrzymać pięciu minut w pokoju. Są różne typy, wrażliwości, gusta i guściki.. :)

Źródło: http://www.waxaddicts.co.uk/

Więc jak widać - jest jeden zachwyt i jedno rozczarowanie. Nadal na testy czekają na mnie dwa zapachy - Vibrant Saffron oraz Mulberry & Fig Delight. Będę musiała poczekać  na premierę, liczę że chociaż jeden z nich skradnie moje serce. :)

Miłego dnia!

Śledź mnie na Facebooku:

2 komentarze:

  1. Kochana dodaj sobie gadżet obserwatorów - chętnie będę Cię śledzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety odkąd zmieniłam szablon z "trochę gównianego" na "całkiem przyzwoity" straciłam możliwość posiadania tego gadżetu :( chyba że technologia mnie przerasta :)
      Niemniej, tymczasowo zapraszam do śledzenia na fb do czasu rozwiązania problemu :D
      https://www.facebook.com/search/top/?q=woskomania

      Usuń