niedziela, 12 lutego 2017

Unikat - Yankee Candle Beautiful Day

Life is good with this happily 
enchanting mix of sunny fruits, 
pretty flowers and spicy herbs


Zapach idealny na piękny, słoneczny dzień! Przepiękna etykieta przypomina mi zapach majowych i czerwcowych, aromatycznych kwiatów rozgrzanych przez słońce. Do tego mój ulubiony kolor wosku.. :)  

Beautiful day to według producenta mieszanka słodkich owoców, kwiatów i ziół. Niestety nigdzie nie udało mi się zdobyć opisu nut zapachowych, więc zupełnie subiektywnie stwierdzam, że w zapachu dominuje nuta kwiatowa. Zapach należy do kategorii Fresh, chociaż osobiście uważam że równie dobrze mógłby zostać ostemplowany jako Floral. Kwiaty są dosyć trudnym dla mojego nosa tematem bo rzadko mi się podobają. Ta kompozycja wyjątkowo mi przypadła do gustu z kilku powodów: zapach posiada w sobie zielone nuty (prawdopodobnie wspomniane w opisie zioła) oraz jest podbity ciepłym, kremowym wykończeniem prawdopodobnie pochodzącym od piżma. To wykończenie daje właśnie to uczucie słońca, jakbyśmy faktycznie wąchali rozgrzane promieniami kwiaty. Niestety nie jestem znawczynią flory więc nie powiem Wam, jakie kwiatki wyczuwam. Owoce są tu trudnym do rozgryzienia tłem ale to prawdopodobnie one dodają zapachowi słodkiego charakteru.


Moc oceniam jako bardzo dobrą. Zapach należy do grupy Housewarmers. można poznać świecę należącą do tej grupy po skrócie HW  lub napisie Housewarmer na etykiecie na spodzie świecy. Świecie należące do tej grupy według deklaracji producenta posiadają największą intensywność zapachu. Znam świece nie będące w tej grupie o podobnej mocy, nie można jednak odmówić Beautiful Day, że to mocny zapach. :)

Jeśli zainteresujecie się zakupem zapachu, to problemem może okazać się jej zdobycie - Beautiful Day jest (jeśli się nie mylę?) wycofanym zapachem USA. Z obecnych zapowiedzi Waxaddicts wynika, że zapach powróci w 2017 roku na amerykański rynek jako limitka. A to daje dużo większe szanse na zakup. 

Moja ocena:
Fantastyczny zapach, 
ale potrzebuję trochę więcej czasu żeby stwierdzić, 
czy będzie należał do grupy moich TOP ulubieńców :) 
9/10

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz