wtorek, 1 listopada 2016

Unikaty: Yankee Candle Early Sunrise

Z okazji ostatniego dnia urlopu wrzucam kolejną recenzję unikatu od Yankee Candle. Early Sunrise - zapach idealny na leniwe poranki.



Nowy dzień zaświta, chrupiący i świeży w tym czystym, cytrusowym zapachu z nutą imbiru i herbaty.



Forma jaką przetestowałam to samplery, palone jak świeczki - chciałam mniej więcej się zorientować, jak zapach pachnie w formie świecy bo takową rozważam. :D Staram się palić dwa samplery jednocześnie, bo moc jednego nie zawsze jest dla mnie wystarczająca.





Zapach: Bardzo lubiany przez wiele osób i ja dołączam do tego grona - pozytywne zaskoczenie! Zanim się dowiedziałam jak pachnie, liczyłam na jakieś orzeźwiające nuty mięty, lekko mroźne jak poranek. Zapach oferuje nam jednak coś zupełnie innego - to ciepła herbata Earl Grey z wyciśniętą cytryną i posłodzona cukrem. Słodki, radosny, orzeźwiający. Mam trudności z wyczuciem imbiru. Czytałam też że niektórzy wyczuwają bergamotkę, ja niestety nie wiem jak pachnie bergamotka więc nie umiem się do tego odnieść. Nie spodziewałam się że zapach z cytrusami tak mi podejdzie. Niby  jest prosty, a trafia w sedno. Do plusów muszę także zaliczyć piękną etykietę, kolor wosku (bardzo jasna, prawie biała mięta z nutką błękitu).. No i nazwę... Kupili mnie :D

Będzie to zapach idealny na wiosenne, późnowiosenne i letnie poranki. Zapalony w środku jesieni dał mi odrobinę oddechu od ciężkich zapachów.



Moc: Średnia. Ale jest to delikatny zapach, więc można było się tego spodziewać. W pokoju ok 18m2 pięknie się rozwinął i był wyraźnie wyczuwalny. Nie będę próbowała w większych pomieszczeniach bo wiem że się nie sprawdzi. 

Warty zakupu w dużej świecy? Tak! Przy obecnej liście pragnień będzie ciężko, ale kiedyś na pewno będzie moja!

Ocena końcowa: 9/10 - dycha by była, gdyby był odrobinę mocniejszy :)

Jak go zdobyłam? Allegro u Nenka - allegrowicza, który często ma w swojej ofercie unikatowe zapachy w dobrych cenach. 

Przeczytaj inne opinie na temat tego zapachu na www.yankeecandle.pun.pl






0 komentarze:

Prześlij komentarz